به گزارش ایسنا، بیژنی گفت: این اتوبوسهای جدید و صفر کیلومتر به خاطر نداشتن استانداردهای لازم دچار نقص فنی شده و ماههاست که در توقفگاه هستند. از سوی دیگر به دلیل ارائه نشدن خدمات از سوی شرکتهای خودروساز، رفع مشکل نقص فنی این اتوبوسها به موقع انجام نمیشود.
وی گفت: بعضی از اتوبوسها به خاطر خرابی یک قطعه متوقف شدهاند و شرکت اتوبوسرانی به دلیل ارائه نشدن خدمات مطلوب پس از فروش توسط نمایندگیهای شرکتهای خودروساز برای تامین و خرید این قطعهها حتی به فروشندگان زیر پلهای قطعات یدکی مراجعه، اما قطعات لازم را پیدا نکرده است.
بیژنی گفت: این در حالیست که نمایندگی شرکتهای خودروساز باید قطعات مورد نیاز را در اختیار شرکت اتوبوسرانی قرار دهد تا با نصب به موقع این قطعات از توقف اتوبوسها جلوگیری شود.